26:e September 2012 Onsdagkväll

Ja färdig jobbat för idag då.
I morgon är det sista dagen på dagiset innan det är dags för mig att åka på fredag eftermiddag.
Tåget går vid halv 3 så är väl framme runt halv 5 om det inte blir försenat.

Idag annars så har det inte hänt mycket förutom jobbat som vanligt.
Resten av tiden har vi bara tagit det lugnt :)

I morgon har jag bara ett pass på dagen så slutar vid halv 12.
Efter det ska jag hem och baka snickers som jag kan ha med mig hem till pappsen.
Sen måste jag packa det är lika bra att göra det då istället för på fredag innan jag ska åka.
Så stressar jag säkert sönder mig xD

Ja, nu resten av kvällen ska jag bara mysa upp mig hos älsklingen i soffan :)
:love:


Kommentarer
Postat av: Mamma

då hinner du inte möta Mats med kaffe och snickers i morron???
kramis

2012-09-27 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0