3:e September 2012 Måndag

Jaha nu sitter jag här igen :)
Idag måndag har jag faktiskt inte vart ledig som jag brukar vara på dagarna, för idag hade jag nämligen en helt ny kund som jag ska fortsätta ha varannan fredag :)
Dessutom så har jag en till ny kund som jag ska till på fredag och som jag också ska ha varannan fredag :)
Wiiiie!!
More money!!!
Guuud så härligt :)
 
Nu ikväll så har jag nyss kommit ut från duschen, super skönt att avsluta kvällen med en varm skön dusch och sedan kunna hoppa i sina varma sockor :)
Det är nice!
 
I morgon är det jobb som vanligt igen och då ett pass på 6 timmar och sen har jag ju som vanligt dagiset  på kvällen så hinner vara hemma i ungeför 2 timmar innan det är dags att sticka igen.
 
Men i helgen så ska vi upp till dalarna då min lilla syster ska firas och ska även gratta min lilla kusin också som fyller år på samma dag som min lilla syster :)
Det är lite kul ;)
 
Nu så ska jag ta och fixa lite mail här hemma och lite annat skit som behöver göras.
 
Puss:love:
Träffade ju även snyggingen i lördags då hon var i Uppsala.
Hon hade då tidigare vart i Sundsvall och raggat och hon skulle byta tåg här för att sedan komma hem till Falun ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0