Bästaste pojkvännen :love:

Jag måste få skryta lite nu ;)
Min adapter till datorn, den orginal,till den lilla rosa datorn bet turbo sönder för länge sen så vi köpte en billig en på biltema så som jag kunde ha istället och nu på sista tiden så har något legat emot och gnistrat och igår så märkte jag att det börjar lukta bränt till och med så älsklingen bad mig att inte använda den igen.
Det första jag tänkte på var att " fan nu måste jag köpa en ny igen"
Men älsklingen sa att han skulle försöka se om han kunde öppna den och kika på den om han kunde se vad det var som låg och gnistra.
Han lyckades hitta felet och jag frågade om det gick och laga eller om det var kört.
Då fick jag svaret " nej,det går nog att laga,jag får prova".
Kanske 20 minuter senare har han lött färdigt och sätter i kontakten från adaptern i uttaget och ser om det funkar.
OCH DET GÖR DET!!!!!
Den lever igen och inget som gnistrar och sprakar :D
Så nu kan jag använda min lilla rosa dator igen :D
 
Tack min älskling du är absolut den grymmaste och bästa som finns:love:
Vad skulle jag göra utan dig?
Alla teknik grejjer som gått sönder hade jag ju annars fått kastat och sedan köpa nytt.
Det är ju inte det billigaste :O

 
 
Mitt:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0