En riktigt trött Therese!!!

Asså det känns verkligen som att jag skulle kunna sova lätt två dagar i rad utan att behöva vakna.
Är verkligen sååå trött!!!
Helt sjukt!
Antagligen har min kropp inte riktigt återhämtat sig från förkylningen så den sinkar mig mest just nu.

Men snacka om att helgen är riktig välkommen.
Men sova ut i morgon får jag inte göra dessvärre :(
Eftersom vi får gäster vid tolv och innan det har vi saker att fixa.
Så sova får jag göra efter ;)

Nu iallafall ska jag försöka sova så jag hinner få någon sömn och hoppas på att jag är mycket piggare i morgon :)

Puss:love:

Nästa helg ska jag upp och hälsa på familjen.
Kommer bli super!


Kommentarer
Postat av: linah

härlig blogg,
söt är du också!:D<3

2012-09-23 @ 03:19:01
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0