Hemma tidigt

Ja det blev inga 6 timmar idag det blev 4,5 timme eftersom när jag skulle stryka så pajja strykjärnet och då går inte så bra att stryka kläder utan ett :P
Så ah det fanns ju inte så mycket att göra än att sluta tidigare för dagen.
Får helt enkelt ta igen det nästa tisdag istället.
 
Efter jobbet åkte vi till en butik här i uppsala och kolla på en grej åt jonas pappa men hittade ingen bra.
Sen kila vi över till Jula och biltema bara för att kika lite.
 
Nu annars så försöker jag dämpa smärtan i halsen med muggar av te xD
Mår fortfarande sådär.
Men har bara dagiset kvar nu denna dag så ska lilla jag ta det lugnt hemma :)
Så jag har nya krafter tills i morgon :)
 
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0