Lördag morgon i Falun

Första morgonen här i Falun med pappsen.
Vi har redan hunnit se hans nya lägenhet här i bojsenburg.
Om en halvtimme ska jag bege mig ner mot stan för att möta upp min tjejkompis Anna på lite fika :)
Sen efter det ska jag hjälpa pappa med att slänga skit från vinden till soptationen och sen ikväll ska jag hem till min älskade faster för att umgås med henne och sedan få hjälp med att färga utväxten ;)
Kommer bli en super kul kväll.
 
Nu ska jag dricka upp det sista av kaffet här och sedan göra mig i ordning för att sedan bege mig mot stan.
Tur att man har en snäll pappa som skjussar en ner dit så man slipper regnet.
Ska försöka få med Anna och kolla på nya skor till mig mina som jag har nu läcker :(
Snyft!
 
Ah vi får se när jag kommer hem hit igen om jag fått med mig något ;)
 
Puss:love:
 
Hahah lukas såg lagom road ut när jag skulle ta kort hahah kolla in min näsa den ser ut att vara as stor/lång xD

Kommentarer
Postat av: linah

älskar ditt utseende!<3

2012-09-29 @ 13:45:10
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0