Mycket piggare

Fast det kanske är så innan det är dags att lägga sig.
Men vid den här tiden igår mådde jag uruselt så att jag mår mycket bättre just nu är ju ett gott tecken.
har planerat att jobba i morgon oavsett om näsan rinner.
Enda anledningen till att jag inte kommer jobba ska vara om jag bryter ett ben efter vägen till kunden.
JAG SKA JOBBA!!!
Jag klarar seriöst inte att sitta hemma längre heller om jag ska ärlig.
Sjuk eller inte så ska jag vara upp vid 7 i morgon ;)
Jag menar sen är det ju helg dessutom och vi ska ju äta på Tzatziki på lördag med familjen och då kan jag ju inte ligga sjuk :O
 
Nej ta några alvedon och dricka lite mer te och sedan sova det är vad jag ska göra!!
Vad gör ni ikväll då??
 
Puss :love:
 
( hahaha fråga inte vad jag gör på bilden, om jag skrattar vilket jag inte tror, tror snarare att jag ska göra någon miin åt jonas som tog kortet eller om jag skriker åt han men då borde jag ju inte vrida huvudet sådär :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0