Promenix med faster och shopping :)

Jag var med faster ut till Roxnäs för att låta Nicko springa lite fritt en stund.
Efter det så åkte vi hem till farfar en sväng och hälsa på :)
Jätte trevligt.
Sedan tog vi och åkte till Lager 70 men vart besviken, trodde faktiskt dom skulle ha mer än vad dom hade.
Tycker nästan det är mer värt att åka till insjön till Lager157.
Men fick med mig två fina toppar iallafall.
Lyktorna som jag hade tänkt köpa på Ica maxi sket jag i.
Jag kan lika gärna kika efter dom hemma sen när jag har tid.
 
Innan jag åker hem idag så ska jag upp till lasarettet en sväng för att hälsa på mammsen som ligger inne med diskbråck.
Stackars!
 
Och sedan så måste jag bege mig ner mot stationen och sedan hoppa på tåget hem till mina hjärtan :D
Det har vart super mysigt att vara här hemma men det ska faktiskt bli skönt att komma hem igen.
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0