Söndag morgon 30:e September

God morgon god morgon :)
 
 
Sitter här hos pappsen och käkar lite frulle, ska snart ge mig iväg med min faster för att kika inne på Lager 70 som har öppnat uppe på regementet tillsammans med andra butiker.
Kul att kika bara men man vet ju heller aldrig om man får med sig hem något.
Däremot om jag skulle det får det inte vara allt för mycket eftersom jag åker tåg och jag ska ju kunna få med mig allt.
Hihi!
 
Aja det löser sig.
Jag ska nu bara dricka upp kaffet och fixa mig för att sedan ringa Gun och sedan åka :)
 
Senare får jag se om Nattis och anna kanske ville ses.
Vi får se ;)
 
Nej nu måste jag lägga på ett kol här ;)
 
Puss:love:
 
Och sedan får jag äntligen komma hem till mitt hjärta (Jonas) och mini grisen (Turbo)idag:love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0