10:e April 2013 Onsdag

Sorry för det dåliga uppdateringen men har vart lite hängig dom senaste dagarna.
Jobbar ju på som vanligt men vet inte vad det är men allt känns gå mycket segare än vanligt.
Sjukt trött i kroppen och skallen.
Skulle kunna lägga mig och sova just nu känner jag men eftersom jag har dagispasset om 2 timmar och innan det ska vi äta lite hemma gjort kyckling och pasta sallad ;)
Så det är nog ingen idé att somna då.

Senare ikväll så ska vi köra ut till Ingemar och byta bil.
Detta ständiga byte :P
Sen ska jag om jag har ork kvar i kroppen uppdatera lite från datorn ;)

Puss så länge :love:

Just nu innan maten så smaskar jag mini morötter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0