11:e April 2013 Torsdag

Härlig eftermiddag det är idag.
Har fått övningsköra ut till Sc styling för att J skulle kolla om dom hade navringar till dom nya fälgarna han köpte igår i Strängnäs.
Riktigt snygga var dom faktiskt.
Får se hur det ser ut nu sen när alla dom sitter på ;)
Min lilla bilnörd :love:

 
Annars idag har jag jobbat som vanligt och som alltid så har jag vadå kvar??...jo dagiset.
Men har aaaaaas ont i magen,,ni vet den tiden i månaden BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Why??
 
Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra,,,jo jag ska träna lite ;)
Tränade på crosstrainern i förrgår och kan säga en sak vad jag hade igår,,,,,TRÄNINGSVÄRK!!!!
AJ!
Så förhoppningsvist går det bättre idag,dessutom hade jag mina nya reebok easytone skor och jag trodde dom inte skulle hjälpa så mycket om jag stod på crosstrainern med dom, men allvarligt det strama i rumpan och baksidan av låren och smalbenen. :O
Dom måste  ju ha tagit då för annars utan skorna får jag om jag tränat länge mer på översidan av låren fram :P
 

Nej hörrni nu blir det lite kaffe och lite ta det lugnt innan det är dags att laga mat och sedan sticka till jobbet ;)
 
Puss:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0