13:e April 2013 Lördag

God eftermiddag :)
 
 

Har nyss dammsugit här i lägenheten samt torkat golven då vi ska vara barnvakt åt Elliot :)
Så nu könner han förhoppningsvist inte av Turbo allt för mycket :)
Var en sväng också och käkade med Ingemar och J innan jag städade.
 
Så nu är jag klar och sitter och dunkar musik ;)
Hihi!
Passar på nu ju när jag kan och är ensam.
J ska hålla på att vaxa och rubba bilarna hemma hos Ingemar så jag är nog ensam en stund med Elliot här hemma.
 
Eller ah Turbo är ju också barnvakt ;) Hihi nej då!
Men E tycker det är lite kul att jaga Turbo så ;)
 
Ska nog inte göra så mycket nu innan han kommer, torka av borden bara kanske.
 
Ni då vad har ni för er idag? :)
 
(Idag kör jag på lite skruvat hår, eller som jag säger nyduschade looken ;) Det brukar nästan se ut så här efter att man kommit ut från duschen )
Skulle i prencip bara spraya lite hårspray så skulle det se likadant ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0