15:e April 2013 Måndag

God eftermiddag!
 
 

Hemma igen efter jobbpasset på förmiddagen så nu kan jag slappna av tills halv fem.
Ska fixa håret lite nu eftersom det var lite krulligt och ser ut som ett skatbo efter att ha cyklat hem i regnet.
Ja jag cyklar just bara för att det tar mindre tid med cykeln än med buss ner till stan till kontoret.
 
Nu hemma måste jag se till att få i mig lite lunch om det finns något gott i frysen kanske ;)
Sjukt trött även om jag sovit som en stock inatt ;)
Däremot vaknade jag av att tv:n stod på.
Sa åt J att stänga av och fick till svar att " mm,,den är på, nej den är avstängd"!
Hahaha då låg han och sov fortfarande så han pratade halvt i sömnen.
Gulle!
 
Nej nu kurrar magen puss på er ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0