18:e April 2013 Torsdag

God morgon :)
 

Det blev inget extra pass idag, hade det igår nämligen och det var osäkert om jag skulle ha det idag och i morgon men det blev som sagt inget idag så har då bara ett pass förutom dagiset ,så det enda passet börjar vid halv 1 :)
Det är hos en kund som jag verkligen gillar!
Alltid kul att få komma dit till dom.
 
Det icke roliga är att det ösregnar ute och jag ska cykla ner till stan :(
TYPISKT!
Det får bli att ha vanlig jacka elller en tunnare jacka under rengjackan :(
VARFÖR?
Det har ju varit så himla fint väder flera veckor i rad med sol även om det varit kallt men det har ändå varit sol :O
Vart tog den vägen??
 
Ja annars idag som sagt jobbar jag som vanligt och efter jobbet blir det duschen, skulle egentligen ha tränat men jag stressa som fan igår mellan passen och det känns att jag sprungit och gått väldigt fort för jag har världens träningsvärk i bakre delen av låren och det tar kål på mig känner jag när jag går, så det ska bli intressant och se hur det går att cykla då xD 
J har däckbytar dag på jobbet så han kommer inte hem förrän sent så tänkte svänga förbi Willys på vägen hem sen och köpa med mig en sån där kub.
En kina mats karton med andra ord som jag brukar äta, en med ris och någon god sweete kyckling blanding.
 
Nej hörrni nu måste jag klä på mi känner jag, ingen bra idé att åka ner till stan i bara morgonrocken ;)
 
Puss så länge:love:
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0