22:a April 2013 Måndag

Ny vecka och nya tag då :)
Skönt nog så jobbade jag bara från 8- 11 idag så ganska nice start ;)
 
J kommer snart hem och då ska vi åka på lite ärenden och jag ska få äran att övningsköra lite :)
Wiiiie!!
En sak som vi MÅSTE köpa är en ny selé till Turbo.
Vi skulle ta ut han igår men vi hittade aldrig själva selén utan bara kopplet.
Stackarn han var helt exalterad över att få gå ut och så gick det inte.
Så vi tänkte att han ska få gå ut idag istället.
Om det inte spöregnar då såklart.
 
Ja annars så blir det en ganska lugn vecka.
Har en kund för sista gången på ons så det känns ju sådär såklart :(
Men men då kan det gå ibland.
 
Ni då vad har ni för planer idag? ;)
 
(var och hälsade på Elliot,Jenny och Micke igår och passade på att ta lite fina kort på lillen)


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_21.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram


2013-04-22 @ 13:38:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0