23:e April 2013 Tisdag

Sorry för den dåliga uppdateringen men har vart borta hela dagen nästan.
Har jobbat nästan hela dagen och efter första jobbpasset så åkte vi ut till babbsan för att lämna micran som J fixat åt dom.
Och då fick jag övningsköra lite :)
 
Sen när vi kom hem blev det lite övningskörning igen till mataffären och sedan var det dags att sticka till jobbet igen.
 
Nu äntligen hemma efter alla pass och nu kan jag slappna av ordentligt.
I morgon har jag en kund för sista gången så det känns ganska tungt :(
Men men slutar åtminstone 12 ;)
Inte dåligt det.
 
Har setat och kollat runt på klänningar på nätet.
Jag och J är nämligen bjudna på bröllop i sommar.
J´s halv syster ska gifta sig och då måste man ju vara fin klädd och har ingen vidare bra klänning.
Men vill ha inte ha på mig något märkvärdigt så utan en ganska luftig klänning skulle vara fint :)
Just nu lutar det åt denna fina :)
Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0