Idiot!!!

När man övningskör så vill alltid dom flesta köra om men ligger ändå då bara strax över tillåten hastighets gräns.
Men nu när vi skulle till Ingemar så fick jag någon märkvärdig Mercedez som tydligen tyckte att han skulle få ligga i 120 på en 70 väg.
Jag måste ju ändå hålla rätt hastighet så jag låg såklart kvar på 70.
Men tillslut när vägen blev lite bredare blåste han om mig i full fart.
Med en sån jävla fart dåre så stod jag på tutan när han var jämsides med min bil och när han kört om mig och placerade sig framför mig gav han mig fingret!!!
Allvarligt vilken j#vla idiot.
Efter att ha kört snart ett halvår förstår jag att man ska tänka att alla andra är idioter i trafiken eller att man kan förutspå att dom kan vara det.
Alla är ju inte det men man ska tydligen tänka så.
Hoppas det där packot åkte fast någonstans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0