10:e Februari 2013 Söndag

Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra!! :D

Har haft en super dag så det har vart riktigt kul!
Fina presenter har jag också fått :D

Av älsklingen fick jag en ny helt sjukt fin spegel eftersom min gamla gick sönder.
Och ett presentkort på Gina tricot på 1000 kr :O
Av svärmor,Evelina och Uffe fick jag också ett presentkort på Gina tricot på 100 kr :D
Så nu kan jag shoppa kläder till helgen.

Av Camilla,Jenny,Micke, Anders,Elliot och Ingemar fick jag ett armband, blomma, hubba bubba tuggummin och ett par jätte fina örhängen :D

Jag har skrattat så otroligt mycket att jag har ont i hela magen :D
Alla Elliots upptåg med Ingemar xD

Nu resten av kvällen så ska jag bara ta det lugnt hemma med min finaste ;)
I morgon är det ju dags för jobb igen så :)
Men det kommer bli en lugn vecka så det känns ju ändå skönt ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0