12:e Februari 2013 Tisdag

Har inte haft en vidare bra dag idag alla.
Min hand och jag har desvärre inte kommit överens alls inatt.
Har fått ont som fan igen i den och den har även börjat svullna upp.
Något men vad måste ju vara knas i handen fortfarande :O
 
Och det påverkar ju självklart mitt jobb då jag städar eftersom jag använde händerna hela tiden.
Så det är ju riktigt drygt!
Jag skulle ha ett 6 timmars pass idag med det blev bara 4 tillslut.
Handen orkade verkligen inte mer och då hade jag ändå tagit med mig en smärtsillande tablett.
Vet inte vad jag ska ta mig till :(
Inget var ju brutet så dom gör ju inget förutom att säga att jag får försöka träna upp handen och använda en stödskena.
Problemet med den är att den skyddar inte själva området jag har ont i.
Det stödjer ju bra så pass att jag inte rör för mycket på hela handen.
 
Aja får se om jag är bättre i morgon annars får jag väl ringa någon eller nåt :(
Ska ta dagiset iallafall då kan jag använda vänstern då jag bara torkar av.
Tjäna lite pengar iallafall.
 
Hur har er dag varit hittils då? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0