18:e Februari 2013 Måndag

God eftermiddag :)
 
 
Måndag igen och har redan jobbat klart mitt pass från förmiddagen.
Nu hemma har jag tvättid, det var dessvärre inte så mycket att tvätta så det var ju ganska skönt ;)
Igår när vi var hemma hos pappa fick jag lite roliga födelsedags presenter.
Av min galna farbror fick jag en plast låda full med olika saker som, smågodis, tre kexchoklad kakor,näsdukar,nudlar 2 st påsar,kalkonpastej,klistermärken,diskborste,en reflex och en dubbeltrisslott :D
Minns inte om det var något mer xD 
Han hade knölat ner allt i lådan :D
Kul present ändå!
 
Så tog och gjorde snabbnudlar med kycklingsmak och lite wookade grönsaker till.
Super gott faktiskt!
Blir nog det i morgon också fast den andra påsen var med biffsmak men det är nog gott det också :)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0