22:a Februari 2013 Fredag

God eftermiddag på er :)
 
 

Sådär fick sluta tidigare idag då en av mina kunder avbokade på grund av sportlovet som är denna vecka och det kan jag förstå för då är ju alla hemma och man måste jobba sig runt alla.
Kan vara lite knepigt ibland.
Då är det lättare när ingen är hemma :)
 
Så ah nu har jag bara dagiset kvar sen är det HEEEEELG!!!
Får ingen större vilan däremot eller jo i morgon får jag det men på söndag ska jag sitta barnvakt åt Elliot vid halv 9 -9 någon gång och fram till 3 på eftermiddagen ungefär.
Så där blir det ingen sovmorgon men då är jag ledig nästa onsdag istället ;)
Antagligen blir jag ensam på söndag då J kanske skulle mecka men han visste inte riktigt, han kanske blir med ut och sitter barnvakt ändå.
Vi får se helt enkelt :D
 
Nu har jag klämt i mig lite sallad till lunch och en medköpt cola och nu hade jag tänkt hoppa in i duschen innan det är dags att sticka till dagiset om några timmar :)
 
Puss så länge:love:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0