25:e Februari 2013 Måndag

Hej på er!
 
 

Kan ju inte påstå att jag haft en toppen dag direkt idag.
Helt slutkörd i morse då jag vaknade, låg och var arg nästan hela natten på grund av en granne vi har som tror hon är väldigt tuff!
 
Det börja igår med att när vi kom hem från tierp och sigtuna då vi kikat på två bilar med babbsan och uffe samt babbsans bror :)
Fick övningsköra hela vägen ;)
Ah men iallafall när vi kom hem så var det dags för tvättid som vanligt på söndagar om vi lyckats få tiden då vill säga.
Ah vi hade igår kl 18:00 och drog lite på tiden så vi kanske var ner 18:10 istället, vi hade inte så mycket tvätt så vi kunde ta det lugnt eftersom det var den sista tiden på som finns på kvällen.
Så vi slänger in tvätten i maskinerna och går upp sen igen.
När det sen är dags att gå ner och slänga in skiten i torktummlaren så ligger det en lapp på golvet som vi inte såg när vi gick in första gången så någon måste ha skjutit under den under dörren efter att vi gått upp första gången.
Vi står och läser på lappen och på den framgår det att vi är världens största IDIOTER som suddar ut en annans tid och skriver sedan dit vårat eget namn.
Att hon nyligen kommit hem från ett 10 h jobb pass och sedan ser att någon snott hennes tid.
Och att "man ska fan behandla andra som man själv vill bli behandlar och inte sno andras tider"!
"Jag har ringt till styrelsen och berättat om vad som hänt!"
 
För det första.....
När jag skrev in mitt namn så hade det stått något där innan men det var utsuddat redan så då skrev jag ju självklart i vårat namn där eftersom det var en tom lucka då.
Hade inte jag skrivit i den dagen där då hade till 100 % någon annan gjort det för det stod fan inte någon annans namn där.
Ah så att bli verkligen idiotförklarad av en riktig FEGIS som skriver en sån lapp och verkligen är så ful i munnen och som inte har stake nog att komma upp och isåfall ringa på och fråga vad det är som är på gång är ju riktigt fegt!
Vi hade ju inte skrikit åt henne,det hade ju isåfall vart tvärtom om något.
Det värsta är att jag vet att hon bor snett ovanför oss och hon gick förbi våran dörr när hon skulle upp till sig.
Hade det seriöst vart så svårt att ringa på då.
Jag hade ju sagt att jag aldrig skulle ha suddat ut någon annans tid bara för att skriva dit mitt eget, jag menar vem fan gör sånt då????
Vi hade ju heller inte mycket tvätt så hade hon kommit och ringt på så hade jag FAKTISKT bett henne ta tiden om hon tvunget behövde tvätta även om det stod vårat namn, jag hade ju kunnat ta en tid idag eftersom jag slutade 11.
Då kunde jag tvätta när jag kom hem idag istället.
Men att istället skriva en sån ful lapp utan att ens ha pratat med oss när vi ändå bor i samma trappuppgång då borde man tänka efter lite mer.
Jag har själv varit med om att någon tvättat på min tid då den personen haft tiden innan och fortsatt in på min sen.
Jag stod då nere i källaren i hopp om att träffa den personen och fråga om han/hon visste att den var inne på min tid, men den kom aldrig så gav upp och hoppades att jag kanske skulle få den personen vid dörren eller en lapp med en ursäkt på kanske men icke.
Så jag vet ju själv hur förbannad man blir på sånna månniskor som tar någon annans tid men att jag skulle sudda ut hennes tid är ju helt sjukt VARFÖR skulle jag det?????
 
Vi skrev ett svar på lappen vi fick att " När vi skrev i vårt namn där i rutan så var rutan suddad redan och då skrev vi i vårt namn,jag skulle aldrig sudda ut en annans bokning för vet själv hur arg man blir när någon tar en annans tid ,så skulle aldrig göra så mot någon annan!
 
Sen la vi den i hennes brevinkast och får se nu då om hon VÅGAR komma upp och ringa på eller om hon skriver en till lapp xD
Och vad ska styrelsen göra????
Dom får gärna ringa på dom också eller ringa så jag får en chans att förklara!!
Tror ni dom gör det?? :P
 
Nej usch hoppas denna sag slutar bättre iallafall.
Jävla skit dag!
 
Hoppas ni har en bättre dag än mig ;)
Puss:love:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0