26:e februari 2013 Tisdag

Har vart riktigt seg idag.
Har ju jobbat också så, men är nog lite extra trött för jag fick övningsköra lite längre än väntat igår.
Vi åkte till Tierp för att köpa en bil med Uffe som dom skulle ha :)
Däremot så var det kraftig dimma hela vägen så det var ganska läskigt att köra.
Men jag tror vi hade änglavakt på vägen upp för strax efter runt 15 min kanske så hamnade en bil på fel sida av vägen och frontalkrockade med en bil som antagligen i sin tur blev påkörd bakifrån så jag gissar att det blev en dominoeffekt.
11 personer skickades till akademiska :O
Jag menar tänk om vi hamnade mitt i det där!!!
Usch verkligen inte kul.
Så när vi skulle hem igen fick vi åka runt.
Det vill säga över Gimo och det :/
Aja vi kom iallafall hem hela.

Nu ikväll har vi vart ut till babbsan och Uffe för att byta bil så Jonas kan fixa lite med bilen dom köpte.
Nu annars ska jag ta och göra lite macka och te innan läggdags :)

Hur har er dag varit då ;)?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0