6:e Februari 2013 Onsdag

God eftermiddag :)
 
 

Det har vart en kort dag idag,har jobbat bara två timmar men det gick super bra ;)
Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt tills det är dags att sticka igen.
Känns som att man svänger fram och tillbaka hela tiden hela dagarna.
 
Nu är det iallafall spikat att ha födelsedags fest i helgen, en kompis till oss fyller också år så tänkte ha den ihop,enklast och tror ingen orkar festa två dagar i rad och sen upp på söndags morgon och fira med familjen xD
Då räcker det nog med en dag då :)
Men det kommer bli super kul!
 
Sen nästa helg blir det födelsedags firande hemma i Dalarna :love:
Känns som att jag inte vart där på länge nu och har ju inte vart där sen nyår så det är ju ett tag sen, och ännu längre för j :)
 
I morgon kommer nog det också bli en kort dag då jag lär upp en annan tjej så mina timmar blir ju mindre.
Ska bara höra med den andra kunden jag har efter vilken tid jag ska vara där :)
Det löser nog sig!
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara ha det skönt.
 
Puss:love:
 
En liten födelsedags present som jag fick av en kund i måndags :D
Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0