Pälshelvetet!

Det är en liten rolig sak som dom flesta inte käner till om mig faktiskt när det gäller katt.
Jag är en aningen känslig mot dom (lite allergisk) men så pass lite att det inte påverkar en så pass mycket som tur är :)
Det är lite kul när man kommer till läkaren någon gång och dom frågar om jag är allergisk mot något och jag tänker aldrig på att säga att jag känner av katt.
Tänker liksom inte på det.
Men när dom kommer tillbaka med svaren på proverna dom tar och då frågar dom ALLTID om jag visste att jag känner av katt xD
ALLTID!
Men eftersom jag inte känner av det så pass mycket behöver jag inte någon medecin.
Ibland däremot kan jag faktiskt känna av dom men då är det faktiskt oftast utekatter.
Vet inte varför, för Turbo känner jag inte av så pass.
Det kan klia VÄLDIGT mycket i näsan och halsen om jag har näsan i pälsen på Turbo däremot någon gång bland.
Men jag tror han börjar tappa vinterpälsen för han hårar som FAN och det kliar oavbrutet i min näsa just nu, ser allvarligt talat ut som en tomat runt näsan xD
 
Aja det går nog över strax :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0