Sen lunch?

Ah jag köpte mig faktiskt en macka med kycklingröra :D
Dessvärre hann jag bara få i mig halva mellan kunderna jag hade.
Käkade den medans jag gick till bussen vid stationen och var tvungen att slänga den då man inte får ta med sig sånt ombord på bussen.
Även om man försöker förklara att det är det enda jag har hunnit käka till lunch och på hela dagen.
Då får man till svar "att stanna på perrongen och äta klart eller kasta resten och åka med".
Ah det blev ju det andra :(

Fan jag skulle haft en påse med mig så jag kunde lagt mackhelvetet i då hade dom inte sett den.
Aja.
Sista kunden hon bjöd på fika så fick i mig lite mer.
Och sen tog jag två mackor nu när jag kom hem.
Så svält har jag inte precis gjort.

Nu är det snart dags för dagispasset sen jag ska ta mig en sväng upp till gränby för att hämta ut mitt paket från Gina tricot :D

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0