11:e Januari 2013 Fredag

Jaha då har man nästan jobbat klart för den här veckan då :)
Har bara dagiset kvar nu sen är det helg helg helg :D

Morgonen börja as roligt.
Jonas hörde av sin syster att mix megapol skulle öppna en bensin pump någonstans här i uppsala så folk kunde komma dit och tanka gratis.
Vi lyssnade på det i morse innan dom utgav vart det skulle vara.
Det skulle däremot bara vara öppet en timme så det gällde verkligen att nästan sitta i bilen redan då och tokköra dit om man ska hinna.
När vi sedan lyssnar vart det är dom ska ha den någonstans så visar det sig att det var Shell macken här borta vid 4:a mackarna som skulle öppna en pump.
Sagt och gjort älsklingen rusa ut till bilen och körde dit.
Jag kunde inte följa med då jag skulle iväg och jobba men sa att han skulle hålla mig uppdaterad.
Slog på radion i mobilen och lyssnade vidare på väg till kunden.
Där frågar Gry om det är mycket folk och säger sedan om folk kan tuta.
Hahaha jag frågar då J om han tutade också när man hörde dom andra tuta i bakgrunden.
Men jag fick till svar - Nej, jag gjorde inte det,,, jag hade polisen framför mig xD
Hahahaha så klockren! :D
Tyvärr visade det sig att efter en timme så hade kön inte flyttat sig så mycket så tiden gick ut och han missade chansen att få gratis bensin :(
Men rolig morgon ändå!

Vi kommer avsluta denna dag efter mitt pass på dagiset nere vid lucullus och äta middag :)
Sen kanske lite filmmys hemma i soffan efter ;)

Nu blir det lite sen lunch för min del ;)

Wookade grönsaker med ketchup ;)
Hahaha konstig blandning jag vet men as gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0