13:e Januari 2013 Söndag

God morgon :)
 
 

Hade lite att göra igår så det blev inte så mycket uppdatering då tyvärr :/
På morgonen innan Ingemar kom hit så satt jag och läste lite i boken.
Sedan efter en stund begav vi oss först mot biltema för att fixa lite saker till hans volvo.
Jag fick lov att inköpa mig en bogseringslina då det inte finns i min lilla bil än så det tyckte J att jag skulle köpa, för "man vet ju aldrig när den kan gå sönder"!
Ha min lilla bil håller för allt ;)
Hon är en stark liten sak eller ah liten och liten kanske hon inte är, snarare gigantisk och lång.
 
Nåja efter den rundan åkte vi och käkade på Marianns innan vi åkte ut till pappsen så han och J kunde mecka på bilarna.
Jag däremot satt och läste så höll mig sysselsatt några timmar.
 
När klockan började närma sig halv 5 åkte vi hem till Jenny,micke och elliot en stund för att hälsa på.
Det var såklart full fart på han som vanligt,det kutades runt och hoppades :D
Goungen!
 
Sen väl hemma i lägenheten igen så satte vi på två filmer som vi hade kvar som vi hyrde i förrgår.
Innan vi gick och lade oss sen så läste jag ut boken dessvärre.
Nu har jag läst ut alla tre böcker och den tredje är också riktigt bra.
Gillade kanske inte att dom hoppade fram flera gånger eller tillbaka såg lite saker.
Det gäller att hänga med om jag säger så.
Men den var riktigt spännande.
Det roliga var att när jag kom till det allra mest spännande i boken så var jag tvungen att lägga ifrån mig den då vi skulle hem till Jenny.
Så hela vägen hem medans jag körde satt jag och mådde dåligt över att inte veta hur det gick och att jag måste se det först när jag kom hem :D
Desperat?
JA!
Men allvarligt dom där böckerna är riktigt farliga man kan verkligen inte lägga ifrån sig dom :O
Den tredje boken då var som sagt mer spännande än dom andra men ändå riktigt romantisk och kanske inte lika mycket snusk xD
Men jag älskar den verkligen!
Är det ok att vara lite smått förälskad i denna Christian?? xD
Tänk bara när dessa böcker kommer ut på film.
Jag och syrran vi kommer sitta och dreggla vid bioduken ;)
Eller hur sis?
 
J frågade vad jag skulle göra nu när jag läst ut alla och, hahahaha tror jag nästan kommer läsa om dom.
Kanske inte lika fort sm jag gjorde första gången, utan kanske mer att ,man läser lite innan man går och lägger sig på kvällarna :)
 
Nu annars idag då ska jag ta tag i och baka lite hemmagjorda snickers som jag skjutit på :)
Ni då vad ska ni göra idag? :)
 
Puss:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0