14:e Januari 2013 Måndag Kväll

God kväll :)
 
 

Då så, då var vi hemma åter igen.
Jobbade som sagt till halv 2 idag och sedan åkte jag med älsklingen till besiktningen för att besikta hans pappas bil och hans släp.
Allt gick igenom helt prickfritt :)
Härligt!
 
Sedan åkte vi hem till Jenny,micke och Elliot då vi skulle sitta barnvakt en stund åt lill killen :)
Han var ju som alltid lika busig och glad.
Byggde med klossar kolla i böcker, lekte kurragömma vilken J är kung på ju ;)
 
Eller vad säger ni??? :)
Elliot såg iallafall ut att ha skönt.
Han hittade ioförsig J ganska snabbt men han orka inte göra mer än så :)
Hahahah!
 
Efter det så var jag tvungen att åka för att kunna jobba mitt pass på dagiset och nu är jag äntligen hemma igen några timmar.
Man hinner inte med så mycket när man kommer hem ju, äta lite och sen är det typ dags att sova igen.
 
Nåja veckan kanske går fort med lite tur ;)
Har en ganska slö vecka så.
Jobbar till två i morgon men annars så jobbar jag inte längre än till halv 12 resten av veckan.
Skönt va?
 
Nu ska jag ta och hämta lite av mina snickers och lite kaffe ;)
 
Puss:love:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0