16:e Januari 2013 Onsdag

Fick veta av chefen för någon dag sen att idag skulle jag ha ett kontor som jag har varje onsdag för sista gången då dom sen vill ha en time out.
Så var som sagt där idag sista gången.
Chefen på kontoret kom in och sa att dom ville ha en liten avskedsfika med mig en sista gång innan jag försvinner :)
Och när vi sitter där och fikar så får jag en vin flaska som avskedspresent var inte alls beredd på det så vart helt chockad av allt :O
Så otroligt snälla dom är.
Kommer att sakna att gå dit varje onsdag.

Så får ta och smaka på detta sen och se hur det smakar.
Brukar inte dricka vin annars så detta blir intressant.

Just nu annars sitter jag och hjälper J att laga sin leksaks helikopter som gått sönder xD
Hihi!
Hinner inte vila så mycket då jag snart ska till dagisets pass :)
Men ska nu ta en kaffe och en liten godbit och njuta lite extra ;)

Vad gör ni då?:)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0