17:e Januari 2013 Torsdag

God eftermiddag :)
 
 

Jaha jobbat klart för idag eller ah var klar redan vid halv tolv men när jag kom hem så käkade jag lite lunch och satte på en film.
Hihi!
Så just nu gör jag inte så mycket tar det lugnt innan dagis passet.
Efter det ska vi iväg hem till Ingemar en sväng för att byta bil och hälsa på :)
Sen ikväll så SKA jag se Once upon a time eftersom jag missade det sist förra veckan så jag fick kolla på reprisen på söndagen istället.
Inte kul!
 
Så ska se till att vi är hemma då!
Sen måste jag ändå slängas in i duschen.
 
Ja, hörrni jag ska nog ta och mysa ner mig lite i soffan igen här innan det är dags att börja med maten.
Usch man låter som någon gammal hemma fru :(
Blää!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0