19:e Januari 2013 Lördag

God morgon :)
 
 

Har haft hela morgonen för mig själv då älsklingen åkte ut till pappsen för att mecka bil.
Han kommer snart och hämtar upp mig då vi ska iväg och käka lite sen följer jag nog med ut igen till landet.
Ska nog ta med antingen kameran eller också någon bok ( 50 nyanser av honom) haha börja ju läsa dom från början igen ;)
Kan verkligen inte sluta läsa dom.
Snacka om att man känner sig som en boknörd ;)
Hihi!
 
Ja, resten av dagen vet jag faktiskt inte vad som ska hända eller ah jag vet ju inte ens när vi kommer hem sen ;)
 
I morgon däremot blir vi nog hemma mesta dels av tiden då vi ska vara barnvakt åt lilla Elliot :D
Turbo lär nog inte få en lugn stund stackarn men men.
Så om vi kommer hem lagom tidigt tid så blir det nog att städa upp här hemma eftersom jag känner att jag inte orkar det just nu ;)
 
Nej hörrni jag ska nog ta och packa ner boken eller också kameran får se ;)
Vad har ni för er idag då?
 
Puss:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0