22:a Januari 2013 Tisdag

God (sjuka) morgon!
 
 
Vakna upp vid 2 inatt av att jag kallsvettades som sjutton och mådde pyton så knalla upp och tänkte ta och se om jag hade feber.
Och det hade jag kan man säga 39,1.
Brukar VÄLDIGT sällan ha feber annars men när jag väl får det är det oftast högt.
Mår en aningen bättre nu men känner att kroppen fortfarande är helt slut.
Så ska ta och vila lite här tills dagispasset börjar, det är ju bara 1,5 h och kan i värsta fall fråga O en av mina kollegor om hon kan hjälpa mig med något.
Men tror det ska gå bra det har varit så lugnt otroligt nog, än vad det brukar vara.
Jag kan ju annars ta det riktigt lugnt och verkligen inte överanstränga mig.
 
Usch har verkligen ingen större lust att vara sjuk,allvarligt det är det tråkigaste jag vet.
Kan aldrig vara still utan jag vill att det ska hända saker hela tiden och att jag har något att göra.
Så vad ska jag göra nu liksom?
 
Får ta datorn här i sovrummet och bara dega fram till halv 5.
Det lär bli att ta det lugnt efter passet också.
Duscha det ska jag göra iallafall,det vill verkligen kroppen!
 
Ja,hörrni hur ser eran dag ut då? :)
Hoppas den är bättre än min ;)
 
Puss:love:
 
Haha någon ligger skönt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0