25:e Januari 2013

God eftermiddag :)
 
 
 

Har nyligen kommit hem och har precis betalat räkningarna för denna månad ;)
Lite chockad över att ha lite mer än vad jag vänatat mig kvar på kontot.
Så pass att jag kunde sätta in lite extra på sparkontot ;)
Hihi!
Det kan vara bra och ha det när man ska ta körkort snart!
 
Nu resten av tiden ska jag sätta in papperna i pärmen och sen ta det lugnt innan sista passet drar igång.
Seeeeeeeen är det äntligen heeeeeeeelg!
Hur skönt som helst, me är det bara jag eller har denna vecka gått riiiiiktigt fort?? :O
Tyckte det nyss var helg :S
 
Men men man ska inte klaga ;)
 
Nu vankas det kaffe och macka :love:
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0