29:e Januari 2013 Tisdag

God morgon :)
 
 
 

Mår en aning bättre idag men inte helt så jag orkar jobba :(
Men jag satsar på att kunna göra det i morgon!
Så det blir nog ganska mycket vila idag.
Ska försöka komma ut lite, få lite frisk luft och sen storhandla skulle behövas så det får vi nog fixa idag om vi ska ha någon mat hemma.
J slutar snart så ska väl ta och gå upp och klä på mig kanske.
Kan vara bra.
Känns inte så optimalt att gå runt i morgonrock och inget under inne i en mataffär xD
 
Ja det blir nog kanske mer uppdatering idag då J ska ha verkstadsmöte några timmar på kvällen så blir ensam hemma.
Då brukar det ju bli så att jag sitter framför datorn ;)
 
Ah så vi får se ;)
Ska upp nu så vi hörs snart igen ;)
 
Puss:love:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0