31:a Januari 2013 Torsdag

God (sjuka) morgon!
 
 

Har sovit piss hela natten och är helt slut i kroppen just nu :(
Mår fortfarande ganska illa men fick i mig lite te faktiskt så nu är frågan om jag får behålla det bara vilket jag önskar.
Vill inte vara hemma mer nu, vill vara frisk och kunna tjäna pengar!!!
Istället får jag sitta i sängen hemma och typ kolla runt på olika hemsidor och spela spel xD
Kul liv va?
Kanske ska ta och försöka hänga upp tavelramarna jag köpte igår satte in korten i dom och det var riktigt snyggt :D
 
Och dessa kort är inget som är taget från någon utan har tagit varenda en själv med vår kamera så egentligen borde man kanske copyrighta dom.
Så ingen kan ta dom eller sprida ut utan mitt godkännande :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0