4:e Januari 2013 Fredag

Eftermiddag :)
 
 

Fredag då och jag har vart ledig hela dagen idag eftersom jag börjar på riktigt nästa vecka ;)
Har då passat på att städa här hemma och sen vart iväg och handlat lite nödvändigheter.
Resten av dagen sen har jag bara väntat och väntat på att älsklingen ska fixa min nyinköpta dator :)
Min lilla dators adapter råka ju jag ha i golvet så den gick inte att rädda utan jag skulle behöva köpa en ny, problemet är bara att dom säljer inte själva datorn längre så om jag skulle köpa en ny adapter så kommer dom gå på ungefär 500 spänn.
Men jag har ju alltid vilja ha en stor bärbar datorn,alltså jag älskar min lilla det är inte de utan den är super bra att ha med sig om man åker bort men sitter man hemma med den så måste man nästan krypa in i den för att se något, sen har den börjat ge upp med åren.
Man kan ju inte lagra hur mycket som helst på den heller.
Så jag kände att jag har ju råd nu med en lagomt billig stor dator och hittade en som jag ville ha först.
Det var en Compaq med Windows 8, men älsklingen sa åt mig att gå och kolla på en dator som dom hade uppe så jag kunde se hur Windows 8 såg ut på skärmen och ärligt talat så gilla jag det inte alls.
 
Sen vart problemet att hitta en snygg och billig utan Windows 8 :P
Lättare sagt än gjort efter två ställen hamna vi på netonnet tillslut och hittade denna underbara dator utan den där dumma windows 8 :D 
2490;- fick jag ge för den :D
Skit bra ju!
Och jag ÄLSKAR den!!!!
 
Nu kan jag blogga på riktigt utan att behöva krypa in i datorn ;)
 
Nu resten av kvällen ska jag tillbringa här i soffan under filten och sedan se filmen " I hennes skor" ;)
Med en popcorn skål i knät också såklart, jag menar det är ju fredag så fredags mys är ju det utltimata ikväll ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0