5:e Januari 2013 Lördag

God morgon :)
 
 

Sitter i väntan på att gå kunna hoppa in i duschen och gå på toa här hemma.
Men har just nu en sambo som måste få borsta tänderna först och sedan fixa frillan ;)
Hahah ibland är han värre än mig!
Men jag älskar dig ändå gubben :love:
 
Idag har vi inte mycket planerat, J ska försöka installera lite saker på min dator som kan vara bra att ha och sedan blir det nog en lugn lördag.
Hur ser er dag ut då,vad har ni för planer?
 
Kanske om jag får med han till gränby och kolla på lite kläder åt han på  Jack and Jones eftersom han fick ett presentkort av min mamma i julklapp där.
Aja vi får se nu kan jag nog äntligen få komma in i badrummet ;)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0