6:e Januari 2013 Söndag

God eftermiddag :)

Sitter här på fågelsången med med älsklingen och fikar lite :)
Har vart och köpt kläder åt honom för presentkortet han fick i julklapp :)
Hittade väldigt snygga saker tack vare mig ;)
Hihi!
Visar sen när vi kommer hem.

Nu efter att vi fikat klart ska vi ta och se om vi hittar någon parfym åt gubben också jag skulle behöva fylla på mitt busskort så det ska jag göra bara :)

Sen när vi kommer hem blir det tvättid kl 3. 
Ikväll har vi inget större planerat kanske skulle ut till pappsen hans och fixa med något eller om han skulle skippa det.
Är lite osäker på den fronten.

Nej nu ska vi ta och röra på oss här ;)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0