7:e Januari 2013 Måndag

God morgon!
 

Ny dag, ny vecka igen då.
Skönt att börja dagen med att vara ledig fram till kvällen ;)
Hihi!
Ska verkligen inte klaga på mitt jobb när det gäller timmarna.
 
Innan jag börjar idag ska jag nog inte göra så mycket utan jag ska nog bara ta det lugnt hänga in dom nytvättade kläderna i garderoben.
Haha efter att vi kommit hem igår från gränby så hjälpte jag älsklingen att fixa i hans lådaor så han fick plats med allt och han skulle snart behöva en garderob själv.
Flytta kanske?
Ah men man ska ha råd först också kanske ;)
Men allvarligt åååh vad jag vill flytta till ett hus nu.
Jätte skönt att bo så här såklart men vill verkligen ha något alldeles eget nu med älsklingen.
Slippa ta hänsyn till alla grannar man har runt om eller iallafall inte lika myket om man skulle bo i hus då det är en bit emellan.
Aja vi får se hur det går på den fronten ;)
 
Nu ska jag nog ta och klä på mig och fixa i ordning mig :)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0