9:e Januari 2013 Onsdag

God morgon :)

Halva veckan har redan gått, sjukt det är liksom helg snart igen :D

Har bara ett pass på två timmar idag innan dagiset så det känns ju rätt nice ;)
Sen ska jag hem och fixa till detta dumma hår.
Om jag inte plattar det på en gång efter att jag duschat och lägger mig med halvt blött hår så ser jag ut som en fågelskrämma morgonen efter xD
Inte kul!

Fick sovmorgon idag däremot, känns skönt ;)
Sova ut lite.
Det är ju en ganska lugn vecka jag har nu eftersom en del kunder jag har vill inte att jag ska börja riktigt än.
Men nästa vecka så börjar jag på allvar :)

Nu måste jag ta och borsta gaddarna innan jag ska till bussen :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0