Hel*ete!!!!

Jag älskar ju serien Once upon a time som går på 5:an, och idag var det säsongs start igen på det och självklart glömmer jag bort det, vi åkte hem till pappsen med ett papper han skulle ha som kom på posten :)
Kom på att jag hade missat programmet när vi nästan var hemma igen.
Typiskt!
 
Ja så istället nu kollar vi på fråga olle xD
Ja vad ska man säga?
 
I morgon ska jag jobba 9 till halv 12, så kanske hinner hem innan brevbäran kommer.
Just ja, jag ska fan skicka ett klagomål till företaget jag köpte boken av.
Har ju fortfarande inte fått den, jag menar jag beställde den i onsdags förra veckan......
Borde man inte fått den nu vid det här laget?
Har jag inte boken i morgon går jag seriöst till akademibokhandel och köper fanskapet och när den andra boken kommer någon gång kan jag skicka tillbaka den igen ;)
Mohaha!
Nej hörrni jag ska fan skicka mailet nu så jag inte glömmer det.
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0