Jobba jobba jobba

Japp snart dags att bege sig mot dagiset igen då.
Har bara tagit det lugnt nu under eftermiddagen legat i soffan och vilat.
Blev ganska trött trots att jag bara hade ett pass idag :P
En sak är klar iallafall den där jävla internet sidan som jag köpte boken på kommer jag inte handla på en gång till iallafall.
Har fortfarande inte fått den :O
 
Ja ikväll då inte mycket händer då.
Skulle vilja övningsköra lite så får se om J går med på det.
Var helt jävla värdelös sist jag körde.
Skulle försöka backa in på svärfars uppfart bredvid en släpkärra men det gick åt helvete slutade med att jag grina och skrek för att det inte gick som jag ville :(
Aja bättre lycka nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0