Once upon a time

Jaha har tillbringat mesta delen av dagen men att städa här hemma på grund av att jag vart så otroligt rastlös.
Har rensat papper på skrivbordet,rensat i skafferiet och efter Once upon a time överväger jag att rensa i köksskåpen också där glasen står samt muggar och stekpannorna ;)
Tror det är fel på mig!!!
Allvarligt sjuk kanske.
Känner mig mycket piggare nu iallafall och har fått i mig lite macka.
 
Så kände att "ah, nej jag ska jobba i morgon helt klart"!
Känner nu att jag orkar det.
Men då får jag ett meddelande av den enda kunden jag skulle ha i morgon, dom ligger sjuk där hemma :/
Typiskt men vad ska man göra har ju själv legat sjuk så får ledigt fram till dagispasset istället.
Får väl gå lös och rensa annat skräp här hemma under dagen :)
Nej men då kan jag vila upp mig lite mer så jag är ännu bättre.
På kvällen senare där så kanske vi ska iväg och bowla med Pettson och Sabrina vilket vore super kul om det finns tider vill säga så håller tummarna ;)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0