I´m alive ;)

Ja, jag lever :)
Jag har verkligen haft en rejäl bloggtorka då jag inte haft lust över huvudtaget att uppdatera eller ens gå in på bloggen.
Har till och med övervägt att lägga ner den ett tag men kom tillslut på att jag kommer inte kunna hålla mig bort allt för länge iallafall.
Ska försöka börja om på nytt nu igen.
Kanske att byta blogg och verkligen starta om eller om jag ska börja om på denna blogg.
Hmm...
 
Får fundera lite mer på det :)
 
Men just nu är jag tillbaka igen iallafall :)
 
Jobbar på som vanligt om dagarna som alltid.
Denna vecka kommer vara underbar för jag jobbar bara i morgon och på onsdag sen åker jag bort till Falun på onsdag och kommer inte hem förän på söndag :)
Spendera lite tid där själv en stund och dessutom fira min kusin som tar sin student på fredag.
Kommer bli en jätte skön vecka ;)
J ska passa på att mecka allt han hinner och kan.
 
Nu hörrni ska jag bara ta en liten paus här och försöka få i mig lite yoghurt och jordgubbar ;)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0