10:e Mars 2013 Söndag

God eftermiddag :)
 
 

Jaha då var vi på väg hem igen då till Uppsala och till min lilla mini gris som jag har saknat massor ;)
Hoppas han blir lika glad att se oss också!
Sen i morgon är det måndag igen och jag har två- 3 dagar att få ta igen mig lite innan det är dags att jobba igen.
Ska mjukstarta på onsdag kväll hade jag tänkt på dagiset och sedan ha ett pass på 3 h och sedan dagiset igen på torsdagen och sedan har jag bara ett dagispas på fredagen så det är nog en bra mjukstart iallafall.
Eller vad tycker ni?
Sjukt egentligen hur öm man kan vara så här länge det gör fortfarande ganska ont om man kommer åt vid såren. :O
Visserligen har dom ju varit och grävt inne i magen men ändå.
 
Har iallafall haft en super skön helg här upp i dalarna men det ska bli skönt att få komma hem igen.
Alltid lika kul att få vara hos mormor och morfar :)
Nu innan vi åkte svängde vi förbi hemma hos mamma och Mats för att äta lite lunch och sedan ge mammsen en försenad födelsedags present som jag inte hunnit ge henne :)
Hoppas att det var bra ändå mammsen och tack för lunchen! :lve: ;)
 
Sen väl när vi kommer hem till Uppsala igen så måste vi handla och sånt tråkigt skit.
Sen kan vi slappna av.
Tror jag.
Som tur är så jobbar älsklingen tidigt vecka så han slutar 12:20 NICE!
Då får jag igen för förra veckan då han jobba sen vecka + att han höll på med bilen väldigt mycket så såg han knappt hemma :(
Så blir det när man har en bilgalen sambo ;)
Nej då.
Hihi!
 
Hur har eran helg sett ut då?har ni haft det bra trots min usla uppdatering ;)?
Det blir ju så när man är med familjen :love:
 
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0