11:e Mars 2013 Måndag

God morgon :)
 
 

Jaha ny vecka igen nu då och ska vila denna dag och i morgon på onsdag är det dags att sätta igång och jobba igen.
Ska faktiskt bli riktigt skönt!
Håller på att bli galen att bara vara hemma :(
Sen när magen känns bättre ska jag verkligen börja träna på allvar.
Jag kommer ju aldrig ha den där spikraka formen och as platt mage eftersom jag har lite bredare höfter men bort med kärlekshandtagen skulle inte sitta fel xD
 
Får köra hårt på crosstrainern och försöka göra lite övningar ;)
Vill kunna flytta snart så man skulle kunna ha haft alla tränings artiklar i ett enda rum det blir verkligen as trångt nu när vi har allt i sovrummet och min crosstrainer ståendes i garderoben xD
 
Nu idag efter att J har slutat ska vi göra några ärenden och då ska jag passa på att övningsköra lite.
Nu gäller det verkligen att jag ligger i med körningen om jag ska klara av målet att ta körkortet till hösten :)
Tror ni jag klarar av det? :O
 
Nej, nu måste jag ta lite mer kaffe och sedan fixa i ordning mig ;)
 
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0