13:e Mars 2013 Onsdag

God morgon :)
 
 

Känner mig mycket bättre i magen idag men det svider däremot mer.
Men vill ta dagispasset idag iallafall.
Vill komma igång med jobbet igen,
Chefen uppmana mig om att ta det lugnt och det ska jag såklart men jag vill ju kunna komma igång och röra mig som jag vill.
Vill ju dessutom komma igång med träningen nu också!
Det kanske jag måste vänta några dagar till med.
 
Nu på morgonen annars har jag ring ett riktigt roligt samtal.
Jag har nämligen nu bokat Risktvåan alltså HALKBANAN!!!!! :D
Såååååå jäkla pirrigt det kommer vara, dessvärre så kunde jag ingen annan tid än den 2 April.
Är ledig den dagen så det var perfekt för min del men jag skulle försöka pricka in så J kunde följa med MEN.
Han jobbar tidigt vecka där så i början verkade det super bra men sen ficck jag veta tiden 08:00 tis ska jag börja!!!!
Aaaaaaaaah!
J börjar 06:00!!!
Så ah det var ju inge vidare så det får bli så att jag får ta bussen upp istället.
Just ja det är i Östhammar så det tar ju en stund att ta sig dit.
Åååååh gud måste kolla vilken tid jag måste upp då.
 
Resten av dagen så ska jag nog bara ta det lugnt innan jag ska börja med dagispasset.
Sen efter passet ska vi ut till pappsen för att fixa min lilla bil som behöver lite omvårdnad.
Efter att ha kört både Uffes och babbsans nya bil och Ingemars bil så tycker jag min lilla eller ah inte så lilla ögonsten är as slö xD
Det händer knappt något när man trycker ner gasen eller får ingen ork på kopplingen :(
Älskar denna bil men den är slö!
Nu skulle jag vilja spara så jag kan köpa ett monster med lite mer hästar under huven ;)
Hihi!
 
Nej hörrni måste ta och klä på mig innan J kommer hem :)
 
Puss:love:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0