15:e Mars 2013 Fredag

God morgon :)
 
 

Sov riktigt länge idag,mycket längre än vad jag hade räknat med.
Ska egentligen följa med J ut till pappsen för att kolla på Jennys bil men känner att jag skulle vilja städa här hemma och sedan ta det lugnt.
Det har vart lite mycket meckstunder nu så behöver få en liten stund för mig själv utan det.
Visserligen skulle jag få övningsköra lite med orkar verkligen åka ut.
Så får ta och köra sen istället.
J ville byta bil nu också så han kan få köra med audin ett tag innan vi byter tillbaka.
Detta är något som skulle ha vart lättare om man ägde ett hus just nu då hade man haft båda våra bilar "hemma" nu måste vi ut till pappa varje gång vi ska byta :/
 
Aja snart så :)
Vi är ju så jävla kräsna också eller ah J MÅSTE ha ett garage iallafall helst stort också.
Jag är super nöjd med att ha ett lagomt stort hus :)
Garage kan man ju alltid bygga upp sen om man kan ;)
 
Ja, resten av dagen annars har vi nog inte så mycket planerat ska jobba bara sen får vi se vad som händer ;)
Om vi åker och hälsar på någon kanske.
 
Vad har ni för planer för idag?
 
Puss:love:
 
Börjar denna dag med att bjuda på en av mina favorit låtar just nu :D
Perfekt start på dagen att börja lyssna på denna:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0