16:e Mars 2013 Lördag

God morgon ;)
 
 

Har visserligen vart vaken sen strax efter halv 10 så har vart uppe ett tag men har inte hunnit sätta mig framför datorn ;)
J är och meckar just nu så är ensam hemma i väntan på att han ska hämta upp mig sen.
Får se om det blir så att vi blir med när musse ska till vetrinären eller om Ingemar gör det själv.
Måste bara komma ihåg att ta med datorn denna gång.
Nu har det hänt 2 gånger att jag packat ner datorn i dataväskan som jag fick av syrran och sladden i handväskan så allt är klart innan jag ska åka.
Och så åker jag hemifrån utan själva datorn men med sladden :(
Suck!
Så nu ska jag nog sätta datorn vid dörren då kan jag inte glömma den ;)
Hihi!
 
Vad har ni för planer för idag/ helge då? :)
 
 
Asså allt pluggande jag måste göra nu och öva innan den är dags att köra upp och köra teorin kommer bli sjukt jobbigt.
Innan jag började köra så trodde jag att själva uppkörningen skulle bli svårast men nu tror jag att jag ändrar mig, nu kommer nog teorin bli svårast :/
Jobbigt!
Frågorna som jag har på datorn kan vara helt sjuka egentligen.
Kommer ihåg en fråga jag fick...
" Hastigheten är 50 kmh får du köra om på höger sida?"
Det var det enda som stod i själva frågan och svaralternativen var såklart "Ja,Nej.
Jag tog självklart nej eftersom det står ju inte om det kanske är en bil som ska svänga vänster då får man ju passera en bil på höger sida men nu stod det ju inget om det ,bara om hastigheten, då kan man ju för fan inte få köra om!!!
Man får ju annars aldrig passera ett annat fordon på höger sidan eller har jag fel??? :O
Jag förstår inte varför dom ska hålla på och inveckla frågorna.
Det roliga är ju att oftast vet man svaret men man svarar oftast fel för att man har omformulerat frågan totalt.
Varför?
 
Någon som känner igen sig i detta?
 
Ni får hålla tummarna att jag klarar teorin ;)
Puss:love:
 
Längtar till sommaren då jag kan fota lite mer naturbilder istället för isfläckar och lite bruna gräsfläckar på backen :P
Tog denna fina bild på J´s andra ögonsten förra sommaren ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0